0721 108 117 / 0743 622 924    Str. Visarion 18, Sector 1, Bucuresti   search log in     

Salarizare și HR

Externalizarea serviciului de salarizare și HR sau administrare personal, vă oferă accesul direct la informații specializate și personal calificat, iar dumneavoastră vă puteți concentra asupra afacerii, evitând birocrația. Folosim softuri performante și actualizate la timp pentru a fi siguri că suntem în pas cu modificările fiscale, asigurând corectitudine și eficiență în calculul exact al tuturor contribuțiilor sociale și taxelor aferente.

Ce beneficii iți aduc externalizarea serviciilor de personal?

  • Eficiență și corectitudine – aveți acces la personalul competent și eficient ce se ocupa în mod profesionist de salarizare și de detaliile juridice asociate;
  • Reduceți costurile – prin eliminarea nevoii de a avea personal specializat pentru salarizare;
  • Economisirea timpului – elimină sarcina de actualizare și menținere a sistemului de salariare (fără introducere de date, fără studierea de actualizări legislative, fără griji);
  • Rapoarte complete și la timp – beneficiați de rapoarte de salarizare usor de interpretat și la timp.

Pentru proprietarii de afaceri mici, externalizarea, este cea mai bună soluție pentru a nu avea bătăi de cap și de a-și folosi timpul pierdut în acest sens, în alt scop: pentru vânzări, prospectarea de noi oportunități, îmbunătățirea produselor/serviciilor sau deservirea clienților. Chiar dacă aveți câțiva angajați sau câteva zeci, aveți acces la un pachet de servicii complete, personalizate și confidențiale, pentru a economisi timp și bani.

Oferim următoarele servicii:

Administrare Personal

  • întocmirea contractelor de muncă, actelor adiționale, deciziilor de încetare și a altor documente;
  • întocmirea și transmiterea Registrului General de Evidență a Salariaților (REVISAL);
  • întocmirea adeverințelor de salariu, notelor de lichidare pentru personal;
  • reprezentarea în relația cu autoritățile specifice (Inspectoratul Teritorial de Muncă, Administrația Financiară, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă);
  • reprezentarea și asistența în cazul unui control din partea autorităților specifice;
  • suport legislativ și consultanță pentru probleme apărute în domeniul relațiilor de muncă;
  • informări legislative în domeniul relațiilor de muncă;
  • asistență în privința întocmirii și gestionării dosarelor de personal (fișe de post, declarații personal, etc.);
  • întocmirea de proceduri de promovare, de sancționare sau de concediere disciplinară;
  • întocmirea regulamentelor de ordine interioară;
  • sprijin în elaborarea organigramei;
  • training personal;

Salarizare

  • calculul salarial și întocmirea ștatelor de plată;
  • întocmirea fluturașilor de salarii;
  • întocmirea declarațiilor fiscale și transmiterea on-line către autorități;
  • calculul indemnizațiilor de concediu de prenatal, concediu post natal, concediu medical;
  • calculul sporurilor și adaosurilor la salariul de bază (ore suplimentare, spor repaus săptămânal, spor de noapte, condiții grele, premii, ajutoare, etc.);
  • calculul concediilor de odihnă și al concediilor medicale;
  • calculul reținerilor și popririlor salariale;
  • suport legislativ și consultantă pentru probleme de salarizare sau calcul salarial;
  • informări legislative în domeniul salarizării;